středa 11. prosince 2013

Magical day

Ahoj :),
včera jsem vyrazila společně s mojí nejlepší kamarádkou Šárkou na nákupy směr Zlín.Vyjížděli jsme chvilku po osmé hodině ráno.Musím se přiznat,že tenhle náš trip byl tak trošku místo školy.Ovšem vzhledem k tomu,že mám poprvé po 8 letech na Gymplu zameškaných pouhých 17 hodin ...Navíc jsem potřebovala sehnat nějaké dárky,takže volba byla jasná.
A musím za nás obě říct,že to bylo skvělé rozhodnutí.Jedinou vadu na kráse bych viděla ve špatné obuvi.Totiž,oproti naší bílé vesničce bylo v Zlínku dosti zeleno,takže vzít si sněhule nebyl zrovna ten nejlepší nápad. :D
Co se týče stavu obchodů,tak za sebe můžu hrdě doporučit H&M,New Yorker,Levné knihy či Rossmann.Všude jsou pořádné slevy,takže pokud váš Ježíšek je na tom obdobně jako byl můj,směle vyrazte také.
Ještě bych chtěla podotknout,že na Čepkově je úžasná pizzerie.Koupila jsem si kapsu za 59,- s žampiony,šunkou,sýrem a kukuřicí a byla delikááátní. :P
Třešničkou na dortu ovšem bylo kino ve Zlatém Jablku.Zašly jsme na film pod názvem Křídla Vánoc
A jaký byl? Obsah najdete v minulém článku a můj názor na film je následující : Příjemné obsazení,zajímavý děj,milá hudba a vánoční atmosféra všude okolo. :) 
Mám ještě jeden tip : pokud jste zákazníci O2 ,tak mrkněte na jejich oficiální web,neboť tahle společnost právě nabízí řadu výhod.My využili slevu na lístky v podobě výhody 1+1 zdarma.Takže kino nás de facto vyšlo za hubičku.Stálo nás každou 50,- (což je ještě míň,než v našem mini městském kinu:D).


Tady menší ochutnávka :


Pěkný den ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat